Beautiful followers. Tq girls!

Saturday 24 May 2014

Sticky post: FAQ tentang Makeup by Atah Rashid



Assalamualaikum & salam sejahtera semua..

Terima kasih kerana sudi mengunjungi Blog Makeup by Atah Rashid ini. 

Alhamdulillah, masih lagi saya diberikan nafas oleh Allah SWT untuk 'berkarya'. Enhancing beauty ialah tema Atah bila menata rias wajah seseorang kerana bagi Atah, mekap bukan menyembunyikan wajah sebenar, tp utk mencantikkan lg wajah seseorang.

Berikut adalah FAQ tentang Makeup by Atah Rashid.

A. Serba sedikit tentang Makeup by Atah Rashid (MBAR)?

Bagi yg belum mengenali Atah, Atah ialah jurusolek / makeup artist (mua) / mak andam (bahasa zmn dulu kala) untuk sebarang majlis seperti persandingan, pertunangan, pernikahan, konvokesyen, menjadi pengapit, photoshoot, majlis2 luncheon dan makan malam dan segala bentuk acara yang memerlukan andaman / makeover.

B. Kawasan-kawasan biasa khidmat MBAR?

I am based in Sri Kundang, Rawang. Bagi anda yang mencari jurusolek / MUA / mak andam di sekitar kawasan Kuang, Sg Pelong, Saujana Utama, Merbau Sempak, Sg Buloh, Bandar Country Homes, Bandar Tasik Puteri, Desa Kundang Jaya, Taman Bersatu, Batu 16 Rawang, Serendah, Selayang, Damansara Damai, Bandar Sri Damansara, Kepong, Gombak, Keramat, Wangsa Maju, boleh lah menghubungi Atah. Atah juga besedia memberikan khidmat di semua kawasan di dalam KL dan Selangor termasuk Kajang, Semenyih, Beranang dan lain lain.

Sekiranya ada pelanggan yg berminat dgn hasil kerja MBAR namun bermastautin di luar kawasan KL / Selangor, MBAR akan mengenakan extra charge utk cost perjalanan & penginapan.

C. Harga mekap yg ditawarkan MBAR?

Berikut adalah rate MBAR untuk panduan semua:

1. Konvokesyen / Photoshoot / Luncheon / Dinner - RM120
2. Special event (kenduri kendara dll) - RM80
3. Pertunangan - RM250
4. Pernikahan / khatam alquran sempena perkahwinan - RM300
5. Persandingan / malam berinai / majlis bertandang - RM350

Harga pakej:

1. Pertunangan + pernikahan + persandingan + bertandang = RM1100 (save RM150)
2. Pernikahan + persandingan + bertandang = RM900 (save RM100)
3. Persandingan + bertandang = RM600 (save RM100)
4  Pernikahan + persandingan = RM580 (save RM70)

Selain dari harga di atas, boleh hubungi MBAR utk keterangan lanjut

D. Jenama alat mekap yang MBAR gunakan ori x?

MBAR sgt menjaga kualiti servis kami. Oleh itu, hanya barangan yang original sahaja yang kami gunakan. Jgn risau tentang originality barangan mekap yang MBAR gunakan. 100% jaminan & money back guaranteed.

E. Jenama apa yang digunakan

Mostly MAC. MBAR juga sering menggunakan Urban Decay, Makeup Forever (MUFE), Kryolan, Inglot, Benefit, Bobby Brown, Clinique, Tarte, Sephora, Revlon, L'oreal dan beberapa jenama lain.

F. Selalunya MBAR apply mekap dgn berus atau sponge? Selalu x basuh berus2 tersebut?

MBAR akan membasuh berus setiap kali bertukar pelanggan. Ini bermakna, apabila memulakan mekap utk pelanggan baru keesokan harinya, berus MBAR adalah berus yg sudah dibasuh, detox dan dikeringkan. Hygiene is our priority.

G. Bagaimana saya nak booking mekap dgn MBAR?

Boleh hubungi MBAR di talian 019-306 5569 (sms / call) atau 0123577317 (whatsapp). Deposit RM50 diperlukan utk setiap booking. Bukti pembayaran deposit perlulah di emailkan ke: atahtouch@gmail.com

Perlu diingat, sekiranya ada pembatalan (cancellation) & ia datang dari pihak pelanggan, maka deposit adalah hangus (burn). Namun, pihak MBAR yang membuat sebarang pembatalan, pihak pelanggan berhak meminta dipulangkan deposit tersebut.

H. MBAR ada gambar2 hasil kerja?

Ada. Boleh click DISINI untuk hasil kerja MBAR dan like fanpage kami.

Sekian terima kasih :)


No comments:

Post a Comment